Äntligen

jag hatar verkligen Cfesten , skönt att det är över !

Jag har insett nu , jag var INGENTING för dej , jag betydde ingenting alls för dej ! är så jävla less på dig så de är äckligt åt dét ! Hur kan du?

förrutom allt skit igår , så finns det vissa som verkligen FINNS här för mig , somliga som inte bara duger till ibland .. HANNA EKELUND är ett gott exempel på en sådan människa . du läser mig som en bok , du behöver inte se mina tårar ,du vet precis när jag inte längre vill....  Men , vi klarar det här tillsammans älskade vän , DU ÄR ALLT <3

Idag ska jag sätta i mitt kära löshår , sedan ska jag och marina plocka ihop min loftsäng som ska säljas , seeen , sen ska vi ha väääärldens myskväll ! TACK OCH HEJ



Och jag vet hur underbar stavas (; ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

jag älskar dig frida, du är allt <3

2007-08-13 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0