NeW shOes ,yO (;

image5

thihi. igår mötte jag Hannii bananii på staden , vi gick runt där en stund , sen kom hannii på att hon lärdade köpa en SKITSNYGG adidaströja , så vi gick och köpte den på en Hemlig  affär, den va HEMSKT vacker .:) Sen kom jag på att jag velade ha en tröja från seafun ,så vi gick dit och kikade lite...men de fanns ingen som jag föll för ...så på vägen ut från seafun så såg jag doooom ,dom vackra skorna , thihih....brunarutiga dc-skor..(: ME LIKE !
 så jag la undan dom tills senare , så ja kunde bestämma mig.. :) men sen åkte jag tillbaka med sötfredrik och köpte dom :)hihi .. Sen har de vell inte hänt så mycket sen igår ... har vell bara sett på film och så :)  Imorgon hoppas jag på riktigt sommarväder så man kan åka o bada någonstans ,, eller kanske åka ut med båten en sväng , tvätta lär jag iaf göra :O UCH vad jobbigt allt ska vara ... ;)

Vet fortfarande inte vart jag kommer bo härdanefter, nu tänker säkert alla : "ööhm? det är vell en självklarhet att veta vart man ska bo nästa vecka? "
Men NEJ förstår ni , Min familj är ingen familj...och mina "föräldrar " kommer aldrig vara som mina föräldrar !

Ibland önskar jag ,att jag ska kunna säga till mina egna föräldrar att verkligen man älskar dom ,  jag vill kunna vakna varje morgon och  veta att det finns 2 underbara föräldrar som verkligen bryr sig om mig, som verkligen ställer upp när man mår som sämst... jag önskar verkligen att jag hade 2 föräldrar som verkligen älskar oss, istället för att ständigt Svika ...jag önskar att dom fanns här ,
bara fanns här , för att lyssna !       

.. jag har verkligen sett allt gå utför , kommer det verkligen ordna sig igen?
Du tar ut din ilska och allt hat mot mamma och pappa , på digsjälv ! 
jag vill inte se dig såhär pontus , det går inte en enda dag, utan att jag undrar vart du är och vad du gör!
Du är den enda som verkligen känner samma sak som jag  , endå känns det som om du är så fruktansvärt långt bort ifrån mig . 
jag vill leva din värld , med dig ...ingen annan stans ! 
För dig , gör jag VAD SOM HELST !         Jag älskar dig Pontus Höglund ♥                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0