utflykt :O

Gårdagen

Igår var jag i skolan som vanligt , sen åkte jag hem och hämtade en jacka :) sen tog jag motopeden till fredrik så åkte han , jag och Thomas till trödje . Thomas skulle prova Fredriks fiddy , gick bra enda tills han fick punka ... jobbigt ... då fick vi åka hem igen till fredrik :) då skulel vi sätta i nån sladd i nån bil till basen eller nåt , gick ju "skitbra" haha ;) hade allafall riktigt kul .. Fredrik och Thomas är helt sjuka när dom är tsm :O haha .
Sen kollade vi på film sent inpå kvällskvisten , sen tyckte vi att vi ville åka hem ifrån thomas och sandra .. Alla va skittrötta . sen gick jag och fredrik o la oss typ  vid 2 tiden . Stackars :/ blev sjuker inatt och allt , pluttfredrik ;)  Sen i morse gick vi inte upp förns 08.10 och vi började Halv :O så sen brassa jag iväg till skolan och fredrik tog cykeln , fast han vände hem igen på förmiddagen ,stackars :(

Sen idag var vi på "utflykt" med klassen , paddlade kanot och gjorde massa sammarbetsövningar ,inte så värst kul men de har säkert nån nytta det också ! :)  vissa saker var faktiskt riktigt skoj :') Kevin är så sjuk ! gosse ..


Fredrik (;♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0