äntligen

Äntligen är julen över
Det har som väntat inte vart någon bra jul.
Men med tanke på att min bästa älskade lillebror inte är här , så är det inte så konstigt.

Började med att jag sov hos Fredrik dagen innan julafton , sen åkte jag hem runt 12tiden ,
Duschade , bytte om , fixade  , åkte till mormor ..
Där åt vi o kollade på kalleanka . sen kom tomten...
Sen hemfärd ..

Kvällen tillbringade jag hos min älskade pojkvän , vi hade super mysigt .
Tack för alla fina julklappar .

Idag var vi och kollade på en Porsche , men det blev inte så att han köpte den .
Men Vem vet om han köper den sen ? ;)

Ikväll ska jag & Fredrik hem till danne o festa lite tror jag , eller kanske inte blir så att vi dricker men endå
I morgon ska jag bara till siba och köpa en ny Mobil äntligen ,

Ciao ..


JAG SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONTTTTTTTTT ! :'(   det gör så jävla ont pontus


FREDRIK OLSSON ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0