evk möte.



Orkar verkligen inte , jag skiter i allt ....
    


Ska till the skolan snart , tänkte komma dit tilll data lektionen åtminstonne .. Sen efter skolan blir det hem till Fredrik och leka i garaget ,, det är mysigt att hålla på med skotern tycker jag :)  vi ska försöka göra huven klar ,  den kommer bli fin fin för jag ska måla haha :)
Vit huv med svarta DC dekaler , hur snyggt blir inte det då ? :D
anyway , längtar tills jag får hålla om min bästa :) sen ska jag ner på stan och köpa en julklapp till honom , vilket inte är det lättaste ... men man får vell tänka så det knakar idag i skolan .

joråmensatt .. skriver mer på datalektionen


Fredrik min bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0