Hos Fredrik

Hej allesammans ,
Sitter just nu hemma hos Fredrik efter en UNDERBAAR dag med Vensana ,
Vi solade 1 timme var på förmiddagen , sen åkte vi till Maria och fikade för hon fyllde år .. skit trevligt var det !
Känner mig någolunda varm i ansiktet , men det är skönt att veta att man har fått lite färg iallafall ,
Imorgon ska jag ner på staden ensam och handla Julklappar , det är MYS :)
Tur att jag vet EN grej ja ska köpa allafall .. men det får bli en hemlis ifall du läser det här !

Får se hur det blir med skolan hädanefter , funderar på att hoppa av helt och hållet . fast endå vill jag försöka att gå klart 1an :)



Pusshej

Kommentarer
Postat av: venna

Gumman, förlåt att ja lämnade dig i regnet ensam en halvtimme :( fick skuldkänslor :( tack för idag iafl (: hoppas vi ses snart igen! du är BÄST!

2007-12-03 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0