only you


only you can take away my pain,
only you can make me smile again,


always and forever.

FREDRIK OLSSON  ♥


igår var jag och fredrik på "solstorm" på bio ,  den var inte lika bra som jag trott , men den va heller inte dålig ...
Lite för mycket GUD och sånt tycker jag , men den va spännande !
När bion var slut så promenerade vi från stan hem till mig , det var mysigt , gick igenom parkeringshus o grejer , Fredrik hittade ett " vattenfall" som bestog av vatten som rann i nerförsbacken från P-huset , där tyckte han att vi skulle förlova oss :') haha ,mongo !
när vi kom hem så kollade vi på FRÅGA OLLE , det är faktiskt BRA ! :)
Sen mös vi bara tills vi somnade
Fredrik den glödjedödaren hade klockan på alarm , för han skulle till sandviken på skoter kursen .. tyfiskt !
Senare ska vi åka till Brunnsvik till pappa och bara umgås med honom :) värsta längesen jag var där :o typ i SOMRAS  :o

Btw nu ska ja byta om och fixa mig :)

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0