Blundar

image32



Jag önskar jag bara kunde öppna ögonen en morgon och se dig här hemma , frisk och glad .
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket , även fast jag vet att med våran kämpeglöd , så kommer du att få komma hem förr eller senare, även fast jag VET det , så kan jag inte sluta längta.
Jag älskar dig lillebror , Jag släpper dig aldrig , jag gör allt som står i min makt för att du ska må bra :) ♥





UNDERBARA 3 MÅNADER  IGÅR !

Igår hade vi 3 månader , världens finaste 3 månader .
Började med att Fredrik var och åkte cross i Sthlm , då passade jag på att åka och handla grejer till middagen jag lagade på kvällern  .
Det blev potatisklytor,Schnitzel , sallad , ananas-hjärtan ,tsatziki o trocadero. Skit mysigt hade vi . Så himla underbart att veta att du verkligen älskar mig , så som ingen annan gör . det är det underbaraste jag vet .  Jag blir så lycklig av att veta att du bara är MIN , och att du alltid ska vara det .
"Alltid"   är ett starkt ord , men med DIG vill jag ALLTID vara Fredrik .

Jag älskar dig min underbara Fredrik Olsson ,

10/8-o7  ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0