min kärlek

you´ll never know how wonderful you really are , never .. ♥

Den tionde agusti tvåtusensju , kommer alltid att vara det datumet jag uppskattar mest i hela mitt liv , du har fått mig att inse vem jag verkligen är . Och du ser mina bra sidor som ingen annan gör.
Varje dag är så fylld av längtan , fylld av den längtan att få vara i din stora mysiga famn och verkligen känna kärlek . .....en kärlek jag aldrig någonsin, känt förrut
Du är så otroligt speciell och du stöttar mig genom all tröst du ger mig , en tröst jag aldrig förr fått .  Jag känner mig så himla trygg när jag får vara med dig , se dig skratta och verklgen veta att DIG kan jag lita på , vad som än händer !

Tillsammans med dig , kommer jag klara mig igenom det här.

Tack för allt , Du är det bästa jag har !

Fredrik Olsson , Jag älskar dig utav hela mitt hjärta . ♥


image34



och till min bror , Jag finns för dig tills döden skiljer oss åt , jag saknar dig så förjävligt , BE STRONG peace ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0