4 Dagar kvar

.. tills vi flyttar :)

Ja , nu är de inte långt kvar ! bara 4 dagar , på torsdag alltså .. fy vad skönt .
Jag har inte ens packat en pryl . man vet liksom inte vad man INTE använder .. Så jag kmmer nog packa allt på Onsdagkväll .. för jag ska endå vara ledig på både torsdag och Fredag . så jag hinner nog . På Fredag blir det jobb istället för skolan , helt underbart att tjäna pengar istället för att plågas i skolan :) ja-a , det ska bli prima !

Min helg förresten , den har varit jättemysig som vanligt . har umgåtts med Fredrik Hela helgen . jag är verkligen jättekär i honom.
Vi kom hem typ 11 i fredags . sen sov vi hos fredrik och åkte till SKutskär på lördagen för att danne o fredrik skulle åka hoj .. men INTE då . dom hade stängt :/ typiskt som fan .. så vi åkte hem igen .. sen tog vi bussen till IKEA och handlade Hyllor o sånt .. Sen blev det hem till mig och käka lite o mysa .
Sen idag ... då gick jag upp klockan 7 ungefär och åkte och jobbade , fredrik den jäveln fick ligga kvar här i sängen och sova ! Sen var han här tills jag kom hem , vilken snällis va? 
Jag älskar honom mest i världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0