åt helvete med allt :'(


Jag förstår verkligen inte , varför allt händer just Oss? Vad är det som händer igentligen ?....

Vi har nu blivit Nekad för ANDRA JÄVLA GÅNGEN utav GavleGårdarna . jag HATAR verkligen dom , verkligen HATAR .
Imorse skulle mamma skriva Kontrakt för den nya lägenheten i andersberg , den underbara 3an på regnbågen .. men TRO FAAAAAAAAAAAN att dom jävlarna säger att dom inte kan godkänna att våran nuvarande hyra har vart försenad 2 gånger under 3 års tid pga att mamma bott i Kalmar så hon har betalat in dom 1 dag försent .. men det räckte .. det räckte för att GavleGårdarna skulle neka vårat kontrakt ... SÅ ÄR DET !
Och nu blir jag bara så jävla upprörd av att skriva om det här och allt annat , undrar någon så är det bara att fråga.

så nu lär vi leta nytt , IGEN . jag pallar inte det här längre . allt måste ordna sig inom HÖGST 20 dagar . :(

Och , jag saknar min Älskade Pontus ♥


 Nåväl , jag längtar jättemycket efter Fredrik , han är verkligen den enda som får mig på bra humör !! ALLTID.


FredrikOlsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0