Datakunskap


Precajsly . nu sitter jag och har det fruktansvärt tråkigt på datan ... klar med typ hela häftet och så .
Så nu får jag göra vad jag vill , fast det får jag ju jämt endåså så de gjorde ju inte mycket skillnad :) igår skulle jag och fredrik ha åkt till speedstore men dom hade inte fått in nå nya plast så vi sket i det. .. åkte hem till mig istället och kollade på prisonbreak . fyfan vad spännande det var !!! fruktansvärt jäävla skitspännande :D vi sprayade också håret så vi såg ut som två monster . . JAG tycker inte att fredrik ska bli frisör (a) inte han heller. ..
Vi lagade mat också , Spagetti och Köttfärsssås . det blev skitgott !  sen så var mitt hår så äckligt så jag lärade duscha på direkten när han hade åkt hem ...

Idag ska vi lekas också , kanske åka till speedstore o kolla om dom fått in nåt kult ! hoppas ..
Slutar klockan ett idag så det ska bli skönt att åka hem o vila en stund innans jag åker tillbaka till staden igen .. 
Nej nu är de nog dax att gå till nästa lektion . Blä för Barn och Fritid .. vill BYYYTA !! :'/

FredrikOlsson , Helt underbar ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0