Du,bara du .



Jag har världens bästa pojkvän , han heter Fredrik Olsson och jag kommer alltid att älska honom. Går bara inte att bråka med honom , vilket känns helt underbaart !   Tack för allt du gör för mig , det betyder så fruktansvärt mycket att du  finns här för mig . Tillsammans med dig är jag så mycket starkare, och tillsammans med dig så kommer jag ta mig igenom det här.
Jag äälskar dig för tid och evighet , och snart blir du en STOR Fredrik :)

Ihelgen så blev det till att umgås med Fredrik ... heeeela helgen ! vi hade det supermysigt , vi åkte till Uppsala också . träffade hans syster för första gången , riktigt trevligt .  och Isac var en av dom söötaste plutten jag har sett !
På BILTEMA var vi också , nån timme ... sen MAX också :) haha . 
Har allafall kommit på lite paket att köpa till honom , super bra ! 



OCH NU RINGDE MAMMA :D vi ska flytta till andersberg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEEEEEEEEEEEEES !!!!!!!! HEJDÅ nu ska jag åka o kolla på lägenheten .. !!! :D

Fredrik är mitt allt !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0