En Fredag


Undra om det blir snö idag med ?

jag tycker att det likagärna kan bli vinter nu , jag gillar inte höst , uch ... Mycket mysigare med vår och sommar.
Idag tog jag på mig varma kläder ifall de blir lika kallt som igår . ska tillochmed ha mössa och vantar. ;) Ska bara gå till klockan 2 idag trorjag . kan inte vara i skolan längre än så just nu , och som tur är så har jag Dispans för att få gå tidigare , så det är bra ! mina lärare är snällisar (a)
Efter skolan så ska jag möta Fredrik på Bruno , så ska vi sola ett tag , sen ska vi hem till han och mysa hela kvällen bara . PLus att vi måste kolla så att allt med crossen funkar tills imorgon .. ska vara där rätt tidigt imorgon så det kommer säkert vara Svinkallt ute . Bäst att förbereda sig med kläder
Hoppas det går bra för lillfjant på tävlingen , men det tror jag nog , bortsätt från att han gjorde illa sig igår när han träningen. SKIT .!

Håller på att kika på lite resor också . vi kommer nog att åka i vinter , i januari ungefär :) KUL KUL !

jag saknar dig älskade bror , vi ses snart , Jag älskar dig ♥

FredrikOlsson♥ han , bara haaaaan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0