En ilska


I går gick jag och lag mig i tid för en gångs skull . nog för att jag glömde att träna på provet vi ska ha idag , men det är en världslig sak . i mitt perspektiv så är sömnen en av dom viktigare uppgifterna..
Dom här senaste dagarna har ja upplevt ilska som jag aldrig haft förut .. jag trodde allt skulle bli som att sväva på moln nu när jag slipper undra om min bror är vid liv .. men inte då !
Jag pratar knappt längre . . och om någon frågar mig någonting så blir jag bara arg och helt tyst .. jag märker att folk i min närhet drar sig undan , jag känner mig inte levande längre .. det är någonting som inte är rätt längre .
MEN VAD ?
Jag vill verkligen inte må såhärr , men vad ska man göra?  man kan ju inte muta sig själv med att vara trevlig när det kokar innuti en ..
jag vet verkligen ingenting , bara att allt inte är som det ska ...
sitter i skolan nu , ska precis ha lunch , skriver mer på datakunskapen senare ....


Fredrik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0