fredagsmys



'Hihi fredagsmys var det .. fredrik är i garaget och jag sitter och kollar på " fredag hela veckan"  och äter Godis :')
Himla mys tycker jag :D  fast jag tycker Fredrik ska komma in nu så jag får pussa på honom för han är så underbar !
Imorgon är det tävling , därför fredrik är så läääänge i garaget :O pillar o fixar med Fiddyn .. Jag var faktisk så duktig så jag ritade siffor till hans nummerskylt idag :D Bra va?
Men nu ska jag springa upp o tvinga han att komma ner o umgås ! :) skriver mera imorgon när jag kommer hem ..
 Och på Sööndag ska ja JOBBA , fyfan vad jobbigt ...

Vinddrager 6c - 20 oktober ,  Den här gången blev det 3e gången gillt !! FAN VAD UNDERBART ! ♥

PS.   även om det är häämskt mycket  "mörker" på just vinddraget . men vi ska bara bo där tillfälligt !!! DS


Tack Och Hej . Jag älskar Fredrik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0