Jag saknar dig,


varje dag ,varje timme , varje minut , varje sekund ...
Det är dom stunderna jag tänker på dig , ständigt finns du i mina tankar .. Trots att jag vet , att du inte älskar mig lika mycket som du alltid har gjort , trots att jag vet att jag för dig , är som ett svart rum . ingenting .. trots allt , så saknar jag dig så fruktansvärt mycket ..
jag har nu inte träffat dig sedan i fredags , det känns förjävligt .. varje jävla dag.
Det sista jag sa till dig innan du flyttade :
-Pontus , jag älskar dig ! förstår du inte det?
Du kollade på mig som om du tyckte att jag var dum i huvet ... du bara fnös och sa :
-mm . dra !
Önskar att du åtminstonne uppskattar i framtiden , att jag hjälp dig hit ! att du nu får en chans att visa att du inte är någon pundare ! att du är våran fina son & lillebror . VISA OSS .
Jag sitter här nu och kollar på armbanden jag har på armen , duvet .. dom där svart vita som jag köpte när jag var i bulgarien .. dom där 2 som vi alltid skulle ha på armen för att visa att vi har den finaste syskonkärleken som finns ,
Har du dom på dig än ?
Det är sånt jag iblan tänker på .. småsaker som säger så mycket .
Jag hoppas du får komma hem till julen allafall , så vi får fira den som vanligt.. med våran älskade Pontus.
Jag vill på ett sätt att du ska bo här hemma med mig , nu när vi ska flytta och allt .. vi ska flytta till andersberg nu. allt är klart , vi får nyrustat också :) jättemysigt ..  Nåväl . jag ska vell knalla tillbaka till Äckelskolan .

Jag tänker på dig , oändlig kärlek till dig min fina bror .. Jag älskar dig , lycka till i Nyköping :/ (L)


FREDRIK , tack för att du finns , jag älskar dig så fruktansvärt mycket ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0