jobb

jaa , nu var det ett tag sedan man skrev här ..

I Torsdags , så packade vi färdigt allt här hemma så då gick jag inte i skolan , sen på eftermiddagen åkte jag och cecilia till Lager 157 och handlade .
Det blev : 1 ljusblå WE/JL tshirt ,1 Brun WE/JL tshirt , 1 mörkgrön långärmad WE/jl tshirt , 1 Huvtröja we/jl , ett par svarta skor ,2 par Frank Dandy trosor ..... rätt nöjd ! Mycket grejer till ett bra pris tycker jag ! Sen kom Fredrik hem till mig på kvällern och sov .

I Fredags : vaknade vi rätt tidigt , sen åkte jag och jobbade och Fredrik Cyklade hem , sen jobbade jag på sibylla till klockan 5 . sen åkte jag hem igen och umgicks med Fredrik , sen sov han här . ,mysfredrik! sen åkte jag och jobbade i går morse igen , på estraden på BRYNÄÄSFESTEN, skitkul :D   Ellie och jag sprang runt o yra hela kvällern , . Sen slutade vi klockan 12 , så vi jobbade alltså i fjorton timmar !!!! bra där frida.

Igår jobbade jag som sagt ,, sen vaknade jag nu för en stund sen och ska snart åka och jobba igen .. sibylla herre i coome ! uch .


Idag ska jag leka med fredrik again, längtar så himla mycket efter han , han är världens bästa ! <3


Fredrik Olsson, min föralltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0