Min underbara DU

mina BLOGGAR  blir rätt tråkiga nu om dagarna . kan bero på att mina dagar är lite halvjobbiga och jag finner ingen lust till någonting längre :(  känner varken ork eller lust till skolan , har blivit helt störd .. bryr mig aldrig om prov eller någonting efter att de här har hänt . det enda jag gör om dagarna är att tar "ansvar" , 
tar ansvar för någonting som inte längre finns här hemma hos mig , min bror !!
Kroppen verkar ha ställt in sig på "oro" ... att hur jag än vrider och vänder på mig så ska "oron" finnas . . det är nog mest en känsla jag har . Jag tror innerst inne att jag är rädd .. rädd för att någon annan ska göra honom illa , rädd för att jag inte ska få ta mitt ansvar längre .. trots att jag inte heller ens VILL !
Det är konstigt det här med känslor .. det säger så mycket på utsidan , hur man mår .
Skolan försöker ÄN att övertala mig , men jag tänker fan inte ge mig !
På fredag får jag träffa honom , min älskade bästa bror . jag Längtar :)

POntus Höglund . - Mer än BÄSTA vän , trots broder !

Fredrik Olsson , tack för att du finns älskling ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0