My New Look


image20
 
Tänk vad en Liten Färgning, klippning och hårförlängning kan göra !

Trivs faktiskt rätt bra i de här , fastän dom flesta säger att ja gått och blivit  " pojkaktig" . men vet ni va ?
Jag skiter verkligen i vad andra tycker om mig :) och förresten så har jag vart pojkaktig i hela mitt liv . THAT´S IT !
Idag har jag bara tagit det lugnt . . sov över i morse eftersom vi hade Partaj i går . men det var VÄRT varenda Sekund så att alla vet !
Vi hade riktigt trevligt , och ja och Fredrik har nog aldrig skrattat så mycket som igårkväll .
Bajs att man inte kommer in på Gf . jag saknar det verkligen :') jag är lite smålöjlig sådär . men jag tycker om Gavlefesten.se :)

Ikväll så ska jag bara sitta i väntans tider på att PrisonBreak ska komma ut med SVENSK text , dom flesta som känner mig vet att jag ÄLSKAR prison break och att jag är beroende :)

Plus att jag ska ta en "doping-tablett" och kanske ut o träna :') haha . 
Ps. det är ingen dopingtablett , men jag säger inte vad den heter heller .hemlis .     Ds  .


MotoCross ,

FredrikOlsson , mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: Wickan

du är finast

2007-10-02 @ 22:09:08
URL: http://wiktoriaahlin.blogg.se
Postat av: matilda

snyggt:)

2007-10-08 @ 23:39:38
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0