Ny Bärbar dator


Idag gick jag i skolan till typ halv1 bara , sen blev jag tvungen att åka pga en sak :) hemlis ! Jag åkte ner på stan och var där en stund , sen kom Fredrik ner med bussen och mötte mig, vi åkte med ettan till valbo och kollade på datorer . hade skitsvårt att hitta en att fastna för .. men tillslut , så hittade jag en som jag tyckte var läcker . men den fanns inte på lagret :O så då skulle jag igentligen ta den som dom hade som Visning i butiken .. men tillslut kom en gubbe som jobbade där och berättade att det fanns EN ENDA kvar på lagret som någon hade "lagt undan" men inte köpt .
Helt klockrent alltså .. det blev en orginell dator typ . men Windows Vista . rätt skapligt faktiskt ..
Köpte även : Dataväska, Högtalare (6st), Rauter & mus . :) allt sammans blev bara 8tusen , så jag gjorde ett JÄVLA KAP !!
När vi hade köpt alltihop så åkte vi ner på köpis och åt mat på sibylla jag mamma och Fredrik .. fick tvinga fredrik att äta för att han inte ville HA pengar av mig till mat .. Men då fick jag muta honom och säga . :
- Men fredrik , du får det här i födelsedagspresent ! haha
så han gick med på det .. men givetvis så får han många många fler paket än ett Sibylla mål :D haha ..
Sen gick vi in på H&M och köpte smink :) . köpte 3 maskaror , en puder , örhängen , halsduk & Brunkräm . 450 spänn! Billigt värre . Så nu har jag inte så mycket pengar kvar på kontot .. kanske bara några hundra :'/  hemskt  !
Sen åkte vi hem och packade upp datorn , jag och Fredrik är så jävla tekniska så vi kunde inte fixa internet för alla jävla manualer vad ju typ kinesiska för oss .. förstod ju ingenting .. Så vi kunde inte fixa det . Så nu lär jag fråga moster om hon kan komma hit o fixa dehär snart ..
Sen myste vi och kollade på "kallestropp och grodanboll" . det var skitmysigt . den är så bra!
Nu längtar jag bara tills jag får träffa min älskade fredrik igen .. saknar honom hela tiden för han är så góoooo!
Jag är så lycklig när jag är med honom ,han får mig att bli världens lyckligaste ♥


Pontus , förevigt är du mitt allt ! jag saknar dig :'/ <3

Fredrik olsson , ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0