stressflyttning



Hejhej , det här kommer verkligen bli stressigt . mor ´kommer hem ikväll någongång och vi ska flytta imorgon , alla grejer lär vi plocka ihop i kartonger idag ( vilket vi knappt inte har börjat med ) . Sen på fredag Lördag söndag så kommer jag att jobba och då lär mamma flytta alla grejer ensam..
Hoppas verkligen på att vi får iväg alla grejorna tills imorgon så vi kan sova där istället för i den hära röran :/ hoppas hoppas hoppas .
Har faktiskt lagt ´ner det mesta av mina kläder idag , i IKEA påsar .. sånna där blå . dom är rätt så smidiga tycker jag ! Men men , det blir ju kalas bra de här . Bo närma fredrik framför allt .. 

Idag blir de inte så mycket av .. kanske åker hem till Fredrik o Grejar lite med Skotern . :)  annars blir ja bara hemma & packar .I morgon blir det flytt hela dagen så då blir det antagligen ingen skola för min del . lika så Fredag , för då ska jag jobba på sibylla . Lördag blir det servering på estraden åt brynäs spelarna , sen på söndag blir det Sibylla igen .. Behöver verkligen pengar nu känner jag !
Förresten så kom ja på att jag ska till Lager 157 imorgon runt halv 4 med Cecilia. värsta mys ! hopppas man hinner få lönen också !! klar fördel ..

nej men ha en bra dag ,

Fredrik♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0