Vill Tillbaka


Varje jävla sekund , vill jag vara med dig :)
Äntligen fick jag träffa dig , det var så underbart att få komma till dig och bara hålla om dig Pontus ! Jag längtar redan tills jag får komma till dig igen !
Bilresan dit och hem gick rätt så fort :) Vi kollade på film på både dit och hemresan .. Synd att batterierna tog slut så fort i datorn ..
Lider verkligen med dig som får sitta där .. det är verkligen hemskt ! såg verkligen hur rastlös och ledsen du var !  Men det står inte på förns du får komma hem igen .. HÅLL UT :)
Jag älskar dig !

Nu sitter jag och Fredrik vid varsin dator och luffar .. Fredrik tyckte vi skulle spela ett spel så vi ska göra det snart ! SÅ mysigt SÅ :D
Imorgon ska jag jobba från 8-15 .. skitjobbigt .. men de säger man inte när man får lönen inte . !


Jag älskar dig Fredrik . du är det bästa som någonsin hänt mig ! verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0