34 dagar Kvar


Om 34 dagar, då flyttar vi !


japp , nu är allt bestämt .. Kontrakt har skrivits och allt verkar finimang . vi kommer att bo på Kungsgatan 23 i gävle i samma hus som Ica SOLBERGS . Äntligen en 3a !!!
Mitt rum kommer att ha precis lika tapeter som Här ! dvs , olivgröna på nåt vis ! Pontus rum kommer att vara Blått och mamma sover i vardagsrummet ! . Helt underbart !
jag kommer att ha 3 gaberober , förstå vad bra att äntligen kunna få plats med allting .. och inte ha allt på golvet , som de känns just nu .. mamma kommer slippa skälla på Mig pga av att Crosskläderna hänger i hallen och att alla mina skor tar sån förbannad plats.  JAG LÄNGTAR !
Då kommer vi även bo närmare min käraste syster och Zeffer  , vilket jag tycker är helt underbart , för jag älskar dom !

jag har också kommit på att det blir yttligare ett "öde" att prata om , det är bara VISSA som förstår vad jag menar , jag hoppas du läser och förstår vad jag menar :) Vi har alltid haft som ett litet öde som förföljer oss med flytt och sådant :) det är lite små koolt

Men men , idag är jag också väldigt ledssen . Pga en väldigt tråkig sak  ! de som står mig närmast kan fråga och få ett svar .


Jag älskar Fredrik Olsson , ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

ödet är lite läskigt. förföljer oss

2007-09-29 @ 00:36:09
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0