doktorn

jaa men då var det dax igen..

var hos doktorn i morse , dom konstaterade att jag hade urinvägsinfektion. Även 38,5 i feber  , förkyld o magvärkar.
Ska troligen tillbaka på fredag och få reda på om jag har livmoder inflammation , hur kul är de då ?

Men det är vell min lyckliga lott att vara sjuk hela jävla livet , när ska jag bli frisk då ?
Hoppas allafall på det bästa nu ! orkar inte göra mer än att ligga nerbäddad :/ dock kan ja inte ligga still & jag vill ut :'( ut och åka hojj o springa runt.... saknar hojen:)


Väntar på min älskade pojkvän nu , som ska komma hit och göra skolarbeten med mig , blir vell till att sitta i sängen och skriva på datorn . men det är ju också mys ;)
hade hoppats på att få träna lite i banan ikväll , men inte då ..får vell ligga hemma o göra situps iställe :D Pumpa magen lite till sommarn , KAN BEHÖVAS =)

Nej nu fick veta de mesta , skriver mer senare . Tack o bock

FREDRIKOLSSON , bara du <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0