Vensana my love


En torsdag som denna , skulle jag vilja ha varje vecka...

I morse vaknade jag hemma hos min syster , vilket jag ångrar ...fick bara sova till halv 10 typ .. jag var helt livlös . men jag skyndade mig att klä på mig och promenerade hem till andersberg för att vila .. När jag kom hem låg jag och kollade på film och latade mig tills klockan 2 - 3 typ , sen ringde venna , och vi bestämde oss för att leka .. jag skulle ta bussen till henne ..

DOCK gick de inte att betala med MOBILEN , som venna sa. så venna fick åka till stan och möta mig så hon kunde betala bussen för jag är ruinerad haha ..
Venna kom efter dryga 45 minuter , som tur var hade jag Challe att fördriva tiden på stan med , Hon är så söt !

VI åkte bussen tillsammans till skutskär o käka Glass o skit :D Tjockade som fan ! o nu sitter vi här , jag på golvet o venna i hästensängen , O luffar ! vi ska sola nu , sen slå på en film o sova :D

Tjingeling då ..


Vensana Ahmic- du är mitt allra bästa


och i morgon åker fredrik bort .. vilken ovanligt ensam helg ja kommer att ha :( saknar dig redan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0