Kära blogg.




























tillbaka till skrivandet igen...
jag måste börja skärpa till mig med mitt skrivande, det blir inte alltför ofta nuförtiden. Orsaken är vell glömska och så , kan ju inte direkt skylla på tidsbrist eftersom skolan har gått bakom stängda dörrar nu tillsvidare.
Sedan förra blogginlägget har det vell inte hänt alltför mycket ... förrutom att jag mest umgåts med mina favoriter var och varannan dag . Hunnit målat väggen svart (som ja tjatat om så länge ), hunnit sakna personer jag aldrig trodde ja skulle sakna m.m.

Hur känner jag nuförtiden?
jaa , den frågan funderar ja också på ibland. jag vet faktiskt inte själv hur de känns riktigt ..En sak som är positiv är att min älskade bror snart kommer hem igen .,som jag har längtat . det är fan ett år sedan jag satt i skolan första veckan o fick de där rent ut sagt förjävligt hemska samtalet . ett helt jävla år sedan ....
Du och jag har förlorat ETT helt år tillsammans pga det som hände .. nu har vi chansen att ta igen alla stunder vi aldrig gjorde ..Jag kommer finnas här varje dag , och jag kommer aldrig någonsin låta nån ta dig ifrån mig igen , det lovar jag . Jag älskar dig .


Fyfan , du gör mig så lycklig












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0