Kära blogg.


Dumma mig ,
jag lovade att försöka skriva " varje dag " , men saker kom ivägen ..några utav orsaken är nya vänner , några vänner som har tagit större plats i mitt hjärta än många många andra vänner gjort någonsin ..
Några utav dom är Stivie och cecilia . det är dom som är dom Nyaste, färskaste ...ja helt enkelt som allra bästaste också ..Det är vänner som alltd finns där , som man aldrig behöver bråka med , för dom hör av sig helt utan vidare ..bara för att fråga hur man mår , Det är vänner det !

jag har hunnit gjort en del sedan sist ... tex så har crossen hunnit blitt lagad , tack vare 2 mekaniker som ja avgudar , en utav dom är min bästa morbror . Han är  verkligen bäst .. storttack till han !!
jag har även hunnit blivit osäker , osäker på mig själv och på vad jag känner ... som för kärleken , där vet jag verkligen ingenting nu mer . Skitsamma .. ingenting ja orkar sitta här o babbla om

crosscrosscross, det är verkligen min livsglädje .

Varför finns det falska människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0