Kära blogg.

hej och hå ,
Idag var jag och mitt fina hjärta nere på stan och solade lite, var även och lämnade in lite papper på skolan .
Pengar pengar ..

Ja , som dom flesta vet så har ja även slutat som "knalle" , vilket inte är sådär skitbra , men heller inte så kul att jobba med en sån hemsk människa som HAN .
Trots detta så finns möjligheterna om att kunna spara ihop alla thailandspengarna , det gäller bara att inte göra av med nå mer nu fram tills januari , vilket kanske skulle kunna kännas tungt , men dock inte för min del just nu !
jag längtar bara mer och mer för varje dag som går , kan  verkligen inte sluta tänka på hur mysigt de kommer bli , lätt den bästa resan någonsin .
Som tur är så finns det snart ( förhoppningsvis) ingen mera oro i thailand efter morgondagens omval .
bangkoks flygplats sätts igång ca 15december om det går som planerat ..
fastän vi inte kommer att ha någonting med den staden att göra så känns de endå tryggt att veta att det är lugnt även där ..

Jag måste bara påpeka att jag träffade kanske världens bästa idag på stan. nämligen vensana , har saknat henne och hoppas på att få spendera mer av min lediga tid med henne och jumbomagen .
Jag längtar tills du tittar ut lille man. ( hoppas på pojke )
SÅ himla glad för din skull venna , du förtjänar den/det/ blablabla ...så himla mycket ! du är bäst

I morgon blir det hemma slapp slö dag fram tills 4 , för då blir det jobb på gasklockorna ..
Kommer nog sluta senast 12 om ja ska orka med 3 dagars jobb irad ..
Mer om det sen ..
Nu ska jag och min babe käka lite kaviar/ost mackor innan vi lägger oss i vardagsrumssoffan ( som nu är utbäddad) och kollar på sunes jul .. kanske en utav de bättre filmerna ever !

Nu kan man fan bara hoppas ..
Todelo .
Och jag VET , jag är ingen bloggskrivare =D

Min thias min thias , vad mer kan man begära ?

Kommentarer
Postat av: vennan

gullegris, love u

2008-12-04 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0