Kära blogg.


Nu är julen äntligen över , gud så skönt !
riktigt avslappnande faktiskt  , all julstress o paketinhandlingar är slut ...

Julafton spenderade jag med Fam. Gyllenskepp, det blev en utav de bästa jularna någonsin , går verkligen inte att besrkiva , så underbart var det .. fick vakna upp med den finaste människan i världen , och somna med världens finaste människa  , vad mer kan man begära ?
- Nej precis , ingenting !

Imorgon ska jag och hjärtat åka buss till sthlm , sen från sthlm så ska vi åka bil med Mamma och M till Kalmar .. vilket kommer ta ca 4 tim med bil .. + 2 tim med bussen innan ...
Vi blir vell där till måndag-tisdag kanske ? vi vet inte riktigt ...
Innan bussen går så ska vi försöka hinna med staden en snabbis för att kunna hitta något fint till mamma <3



hoppas på resultat snarast !
 
Min thias , finns inte ord för min kärlek till dig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0