Kära blogg.


Pjuh , då var man äntligen hemma från jobbet igen då ..8.5 timmars arbete både igår (torsdag ) och i förrgår.(pnsdag). ..
Känns skönt att veta att man får lite lön åtminstone ..

dock ser ingenting bra ut med pengar längre .. thias kanske inte får jobba och jag kommer knappt ha nå fickpengar eftersom ja slutade jobba på mitt marknadsjobb.. kan kännas hårt att ja slutade men de hade sina själ ..
Jag ska försöka åka ner till kalmar o jobba lite såfort ja kan/vill/får .. egentligen tänker ja bara JOBBJOBBJOBB , sen spelar de ingen roll vart/när/vad/hur och med  vem ja ska jobba , ja måste bara ha en jävla massa pengar nu känner ja !

Nåväl , orkar inte diskutera sånna där tråkiga saker nu som pengarbrist ..

Imorn blir det jobba igen , efter det har ja en hel ledig helg framför mig , som ja ska spendera med thias och kanske försöka fixa lite pengar ..

crossstövlar säljes iaf .. köpa?
Snowboard också ...




Jag ska verkligen försöka klara resan , annars får mamma bli mitt offer , då får ja LÅNA , vilket ja hatar..


Älskar iaf min thias , även om vi inte kommer få ihop skitmkt pengar så ska vi klara det endå , tillsammans ...
13maaaaars <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0