punkt.

 
jaa ,
inte fan var det igår man skrev blogg inte .. hari nte blivi nå av pga tidsbrist + att ja gillar mer bilddagboken ..
Frrajs.bilddagboken.se



Ja , idag . vad har hänt idag ?
Inte mycket må jag säga .. sov hos systeryster . mådde inte så bra i morse så ja stannade hemma .
Ska försöka fixa bilen innan besiktningen idag också .. orkar inte . fattar inte varför allt jämt ska gå sönder :S
neneb de löser sig nog .. ska åka o hämta garage nyckeln nu snart , sen blir det garaget ett tag . jävlar om de inte fixar sig . då blir ja less :D
Men jag lovade trots allt fredrik att han skulle bli bjuden på valfri resturang om han lagade den åt mig :D
JAG ÄR LAT . jag vet ;)

Sen efter besiktningen ska vi ner på stan och fixa lite grejer.

jag kommer alltid älska dig fredrik ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0