sportlov


ja då har man sportlov , eller inte .. ska praktisera hela lovet . eller ja , inte i morgon för då ska ja soooova .
Gillar inte riktigt praktiken längre , men de har vell att göra med att alla andra är lediga och själv ska man jobba gratis. uch o fy . måste försöka jobba lite med tulpanerna också så man får tjäna lite casch .

nej , om man skulle ta o sova kanske . så man orkar ha tråkigt i morgon .

tack o hej

Saknar allt , tiden då du var här med mig var den bästa Pontus, Jag älskar dig .

Fredrik Olsson , vilken jävla sjänk från ovan<3



jag känner inte igen mig längre.

Kommentarer
Postat av: wickan

jag älskar dig frida :)

2008-02-27 @ 22:59:48
URL: http://www.wickanahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0