Kära blogg.


Jävla skitväder ..
Precis när man hade lagt sig tillrätta ute på gräsmattan , DÅ kom alla äckliga moln och sabbade hela min dag . hade tänkt ligga ute hela dagen . men inte då ... Så man får vell byta om och invänta att åka till garaget nu på eftermiddagen .
Innan dess lär man vell hitta på någonting så man inte får kli i fingrarna .. funderar på att ta en tur till forsbacka och kanske hälsa på marina . Men jag vet som sagt inte ännu , ...skulle ju vilja sola ..

Förresten så är jag & jessica missnöjd ... Skulle haft träningsläger i morgon som vi längtat så jävligt efter . Men INTE FAN då, dom där jäkla tränarna , ååååååååh .....
Äh nu bajsar vi på det !!!!!!!!!!

orkar inte bry mig .

TRÖDJE I MORGON HELA JÄVLA DAGEN  MED JESSICA, SEN FEST !  go for it !  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0