Kära blogg.


Jag är tillbaka . Mer tillbaka än någonsin ...

Jag föredrar att vänta tills jag har sovit lite innan ja börjar skriva de där långa , mer intressanta inläggen igen . Just därför ska jag nu dra täcket över huvudet och sova tills ungefär klockan 11 , då jag och min älskade jessica ska ner på staden och fixa någonting med någon bokhylla någonstans . Känns inte som om jag har sån bra koll , men jag vet att det kommer lösa sig , och att vi kommer ha det roligt under morgondagens gång ..

Vem vet om det blir en lugn dag , eller om det rentut sagt blir en hålligång dag ..
Kanske fiska , kanske film ....

Den som lever får se .. Du kan alltid lita på mig Jessica , du är underbar <3


Föresten gör mitt hjärta lite ondare idag , men ja skriver mer om det när jag vaknar om jag har ork !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0