Kära blogg.


Nu är jag tillbaka igen ,lika depremerad som tidigare i veckan , om inte ännu värre ..
Har ju inte skrivit på ett par dagar , så jag kan vell börja med att skriva om hur det har gått på jobbet , så tar vi känslobiten lite senare i kapitlet .
Torsdag : Vi åkte till öland rätt tidigt för att hinna med allting med mat och dess like , vi började steka , fritera och allt vad det var innan vi öppnade klockan 12 . Dagen blev en succé , vi tjänade rätt mycket , vilket var väntat . Mycket treliga människor måste jag säga .
Fredag/Midsommarafton: Vi öppnade tigit , eller vi och vi , jag tog sovmorgon , men dom andra öppnade tidigt .. vi sålde mycket idag också. men inte lika mycket som väntat . Fint väder och mycket trevliga människor , dock inte så bekväm husvagn . skit kallt och hård säng ...
Lördag: Tidigt även idag , dock inte jag , jag tog sovmorgon varje dag för att orka jobba sent ... hände inte så mycket den här kvällern .
Söndag/idag : Lena & Dan öppnade klockan 9 , jag sov som vanligt , men började vid 11 tiden .. lugnt med folk idag , alla åkte hem. Vi stog i bilkö 2 mil fram till ölandsbron , inte så värst frestande må jag säga .

Nåväl , då kom vi till den där roliga biten , eller roliga och roliga , men jag antar att det är därför folk läser dig min kära blogg . Jag förstår inte att folk som bara vet vem jag är , sitter och läser om mitt liv , dom borde inte ens ha tillgång till min blogg igentligen , men det känns inte som något direkt problem , bara en liten undran sådär på kvällskvisten .
Mina känslor sen jag skrev sist , har inte förändrats så mycket ,jag känner mig fortfarande lika depremerad och ingenting är roligt längre . Går inte så bra på kärleksfronten , vilket gör att jag känner mig ännu värdelösare . Tänk att en så liten människa som han , kan få mig att klandra ner på mig själv så fruktansvärt mycket att jag till och med tappar livslusten . Det är för mig en gåta hur jag kan älska en sån människa . Men kärleken styr man inte över ,det är ju en sak som är säker.. Känns som att allt bråk,skrik och tårar är mitt fel ...mitt mitt mitt fel . allting.
Jag sitter i den här jävulska friggeboden, på en hård trästol du vet ... Får en tanke som dyker upp varje gång jag sitter här , jag tänker på brunnsvik , alla mysiga stunder i friggeboden med hanna utanför mitt hus , tänk om det endå var den glädjefyllda stugan jag satt i . Då hade det inte spelat någon roll om stolen var hård eller inte .. den hade gärna kunnat vart av sten , för jag hade min Hanna ! min allra bästa vän .
Hanna har alltid ställt upp för mig , enda sedan vi träffades för första gången utanför hennes stuga , från den dagen , så har hon alltid ställt upp.

Mamma vägrade betala en tågbiljett hem till mig för att lösa alla problem med Fredrik .  enligt mig så är det viktigare att komma överens med den man älskar , än att stå i något gatukök på öland hela sommaren .
Pappa var min hjälte , han sa att det klart att jag skulle få åka hem om jag vela , så jag fick en biljett utav honom. Jag är tacksam att du alltid finns för mig Pappa , Jag älskar dig !

Jag åker hem i morgon eftermiddag runt 17.18 . och anländer på Gävle station Kl 01.45 .

Tack Hanna för att du finns , På tisdag ses vi hjärtat .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0