Kära blogg.


Nu är jag här igen kära blogg , jag kanske verkar tjatig , men dom har sagt åt mig att skriva ner allt när de behövs . Därför sitter jag här , i min stora ensamma 3a till lägenhet . Jag sitter i mitt rum på en hård IKEApall och skriver på min bärbara dator utan mus , .. Jag ska försöka berätta lite mer hur jag känner just nu . så du kanske förstår mig bloggis.

Det har vart en jobbig dag hitills , den har bara bestått av tårar och ilska .. tårar över att jag kommer behöva åka till öland fastän jag inte vil , jag kommer behöva sitta där i min ruttna husvagn i 6 veckor och sakna min älskade pojkvän.
Ilskan är över att han fortfarande inte förstår att jag älskar honom mer än mig själv och allt annat på jorden .. Jag vet att man inte kan gråta sig till allting , men när inte ord räcker till så finns bara tårarna kvar , vare sig man vill eller inte !
På förmiddagen efter en lång tids gråtande , så följde jag med Fredrik Och Adrian till tierp och åkte cross , jag visste inte om jag vela dit eller inte , men Fredrik fick mig att åka endå .
Jag ångrar inte att jag åkte , även fast adrian bara hann åka ett halvt varv innan ägaren kom och sa att träningstiden var slut för 3 timmar sen . Vi åkte hem igen , HEM TILL FREDRIK  !!!!!!  vi stog utanför honom , och jag såg direkt att han ville springa därifrån , med rädsla över att hans mamma skulle se att ja stog på deras gård .. det känns hårt att inte vara välkommen hos den man älskar ! jag kommer heller aldrig vara det , som det ser ut just nu , dom hatar mig .... över ingenting ! ingenting !!!
Vi gick rätt på en gång till lekplatsen på andra sidan gatan , vi satt där på en gunga , då ja fick depressions anfall , jag slutade prata , utan att ens veta varför . Jag fick mig själv att se arg ut , vara arg , och bli en helt annan Frida . Fredrik kunde inte prata med mig , även fast jag mest av allt vela hålla om honom hårt hårt hårt .. men jag kunde inte !
Alla känslor , all ilska och hat inom mig , tog över ... jag hade inte en chans !
Jag vände mig om och gick därför iväg för att låta honom slippa se mig såhär .. jag vill egentligen inte att någon ska få veta . men det spelar ingen roll nu , ingen fattar endå !  jag kan lika gärna försvinna , ilskan kommer endå vinna tillslut ..
Fredrik frågade och frågade vad jag "ville " ... men hur ska jag veta ? Inombords finns det någonting som skadar mitt yttre .. jag vet bara att jag mest av allt vill leva med honom . men det är inte så lätt när det blir såhär varje dag ..varken för honom eller mig ..
Tillslut höll vi om varandra , det kändes så underbart ! han får min ilska att försvinna , även dom gångerna han osakat dom ! han får mig att må så jäävla bra , det finns ingen annan i mitt liv ! även fast jag inte får älska honom för hans föräldrar ! men jag älskar honom, mer än något annat i världen . jag är så kär !
Jag hoppas att han kommer som han lovat , efter han ätit . vilket var en timme sen ... om han inte kommer blir jag ledssen , och det orkar jag inte , ja måste ringa honom , förstår du hur styrd jag är utav honom ? jag är besatt !

Utan dig vill jag inte finnas Fredrik , du gör mig Hel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0