Kära blogg.

Då var jag här igen . vilket jävla tjat va ?
Tänkte bara meddela att i morgon åker jag , till öland och jobbar fram tills juli till en början , för då måste jag hem och flytta över sakerna till min nya lägenhet , plus att jag ska till psykologen som jag älskar och så ska ja o fredrik på Uddevalla Cross VM 5-6 Juli . det ska bli kul , jag längtar .

Tåget går klockan 15.00 i morgon , och jag kommer inte att ha någe internet därborta .. så jag kommer bli tyst ett tag . skönt för dig va ?  jag ska skriva så fort ja kommer hem , om inte innan ..

ring om det är någonting , jag har mobilen med mig över allt =)

JAG KOMMER SAKNA MIN ÄLSKADE FREDRIK , men han vet att jag älskar honom nu , han vet det ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0