Kära blogg.

nemen ser man på , helt oväntat sitter jag , en fraajs utan dess like och skriver blogg då hon inte skulle skriva blogg...
Men saker förändras , jag trodde jag skulle åka direkt till öland när jag hoppat av tåget , men jag ska förklara hur det blev , jag börjar med att säga att nu sitter jag i en friggebod hos mamma och har internet , så ni slipper undra över den biten . Nu kan du/ni/vem de nu är , läsa min blogg i lugn och ro !

Det började med att jag fick skjuts utav Fredrik till min syster igårkväll , han släppte av mig där utanför och sa hejdå . Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan när han inte var så nära mig som han brukar . Han var liksom en annan person när han kramade mig , som att han bara väntade på att jag skulle gå in och låta han åka .. det var mysko på något vis , nästan lite retande , men mest gjorde det mig ännu mer ledsen ...
När jag väl kom in med all packning så började vi skriva på msn , det kändes rätt bra till en början .. ända tills han skickade ett studentkort , men som han avbröt minst lika fort ! jag började snabbt misstänka någonting , ni vet , som att man känner på sig att någon döljer någonting , just så kändes det ! och jag hade rätt ... på bilden hade han inte ringen på sig ! :/
Mitt hjärta svalde all lycka och jag visste varken ut eller in . han påstog att han inte " fick " ha ringen på sig för sina föräldrar . Men jag vet fortfarande inte vad jag ska tro om den saken , allt är bara svart .. inte nog med det , han svarar inte i telefonen nu när han super heller , och det är ju ` SKITKUL ´ , eller inte .. ja fattar inte någonting just nu , jag frågade om han kunde lova mig att alltid ha ringen på sig , men det enda svar jag fick var :
-Nae , för jag får inte jämt ha den på mig ..
jaja , orkar inte lägga ner mer energi på att skriva om det just nu .
Jag åkte på tåget klockan 3 idag , och var framme här nu klockan 22.00.
tåget stannade inte för mig när jag skulle av , så jag fick hoppa av mitt i skogen och GÅ längs spåret till där vart mamma stog och väntade på mig , men det gick bra ! och nu sitter jag här .. i min ensamhet , och litar inte på nån !

Ha det bra så länge tills jag återkommer ! antagligen i morgonkväll , för det är sista dagen jag har internet !

JAG ÄLSKAR MIN FREDRIK

Kommentarer
Postat av: jessica

mig kan du lita på (: <3

2008-06-18 @ 11:44:23
URL: http://jeessssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0