Kära blogg.


09.07
då är jag tillbaka igen , nyvaken sen två timmar tillbaka och trött på livet ..
Jag vaknade för  2 timmar sedan utav min kära väckarklocka , jag verkligen älskar väckarklockasignalen och den frestande vibratorn som får en att älska att kliva ur sängen , man riktigt känner hur frestande dagen ser ut när det regnar ute och massor med mysiga moln , och temperaturen .. man får inte glömma att termometern nästintill är på +grader  ! det är verkligen så en " UNDERBAR" sommardag ser ut ! .. eller ?
Nej uch . jag är rätt less på sverige nu dom senaste somrarna , vi har inte ens varmt ute ,  värdelöst om ni frågar mig !
Just nu sitter jag på en hårt trästol ute i friggeboden utanför mamma och mickes hus i småland , fåglarna sjunger så att man tror att man blir tokig , och jag fryser , fastän jag har värmen på 27grader !
Om några minuter ska vi begé oss till Öland för att fixa det sista med maten och köket innan vi börjar jobba i morgon klockan 12 , det kommer bli en lång och tuff dag , som kommer sluta runt 2-3 på natten . Men vem grinar när man får lön fört ? inte jag iallafall ....

Kunde knappt sova inatt på grund utav alla insidenter igårkväll, orkar inte förklara mer ingående mer än att allt sket sig . Har drömt mardrömmar om både det ena och det andra , och jag undrar verkligen när det ska ta slut ! ska ångesten och depressionen verkligen få styra över mitt liv ?

jag älskar min Fredrik , och den jävla äckliga bruden som försöker ta honom ifrån mig IGEN, kan dra åt helvete ! Anar att du inte helt oförberett läser allt jag skriver , men jag bryr mig inte , för jag hatar dig endå ! du har förstört mycket i mitt liv ska du veta .
Alla vet att Fredrik är mitt allt och att jag gör allt för honom.

FredrikFredrikFredrik ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0