Kära blogg.


Nu är jag här igen , med goa och glada nyheter som vanligt .. all positiv energi som jag ger er . Eller?
Nae , jag sitter fortfarande i den hårda trästolen inne i friggen .. vi fixade hela dagen på öland , med bord , mat och dryck m.m. Det blev rätt fint endå , och alla menyer är också på plats på väggen.  i morgon runt halv 8 snåret åker vi dit igen ,med husvagnen ! då ska vi börja jobba , på riktigt ! klockan 12 öppnar vi , och jobbar inpå natten .

Mina känslor är som så , LEDSEN LEDSEN LEDSEN , gråter oavbrutet nu igen .
Har inte fått ett samtal eller sms från Fredrik på hela dagen . orkar inte skriva mer ingående , jag älskar honom iallafall.

Nu är jag en trött jävla idiot som måste sova , har suttit nere vid havet en stund och bara tänkt ... men ja kom inte fram till någe.

sov gott , skriver inte mer förns i Juli när jag kommer hem , kommer inte ha tillgång till internet .
ring om de är någe .. ni kan mitt nummer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0