Kära blogg.


Du är mitt allt <3

Jag är medveten om att det var ett bra tag sedan jag lag ner energi på att skriva här sist. Men det har sina förklaringar . På sista tiden har allting vart som en stor berg-och dalbana , en bana med så mycket upp-och nedförsbackar .. en bana som inte har hittat sitt slut riktigt ännu .
Jag har tillbringat slutet på terminen i Småland/skåne , vilket var helt oväntat . Jag och min kära pojkvän åkte dit som en impulsresa i hopp om att förbättra vårt svåra förhållande . Vi åkte ner på SwedenRock ett par dagar , där vi hade det helt underbart , och man hade inte en tanke på att vi någon dag innan hade bråkat mer än någonsin. Men vi var iallafall glada hela tiden där nere i sverige. Efter Drygt en vecka åkte vi hem igen för att Fredrik min kära skulle ta sin student , han hade hitills missat både brännboll och vattenkrig på grund av mig , jag klandrar mig själv än över det !
Vi kom hem och vi var som ett nykärt par igen , allting kändes så nytt och spännande på någe vis , som om vi bara var på första kapitlet i vårat förhållande , trots våra älskade 10 månader . Allting kändes så underbart , jag hade glömt allting negativt i våran närvaro. Men dagarna gick , eller rättare sagt " dagen gick " för vi kom hem på en onsdag och på fredagen var det student . Nåväl , torsdagen gick och det kändes fortfarande sådär bra ...även studentdagen , fredagen kändes okej , trots att jag inte var välkommen hem till min pojkvän på hans student . Det kändes tufft , men jag bestämde mig för att inte lägga ner energi på att bråka under en sån speciell dag .
Jag stannade hemma , låg i sängen , grät , kollade på tv , grät , drack alkohol , grät ... så såg min dag ut i princip ! Vi festade en del på kvällen , jag och mina kära brudar . Men det kändes fortfarande konstigt att inte fått träffa honom än , han som man älskar . Men jag försökte att inte tänka så mycket på det , och bara vara glad , vi åkte lastbil och sjöng , men han fattades fortfarande i min närvaro på en sådan fin dag som denna fredagen.
In på kvällskanten , efter många sms från mig till honom , fick jag möta honom , och det kändes som någon hämtade all min sorg och allting som gjort mig ledssen . Jag mådde verkligen toppen , och vi promenerade hem till mig och duschade av oss all öl vi fått på oss under kvällen ! Han var så fin , så himla fin i sin kostym ...
Dagen därpå , vilket är idag vaknade vi runt 12 snåret , då Fredrik hastigt behövde åka hem för att fika med mor föräldrarna. Jag , som inte vetat om att han skulle hem , blev lite snopen , men vad skulle man göra ? vi skulle ju endå flytta till öland över sommaren på Söndag ?
TRODDE JAG JA ..
Jag fick ett sms om att Fredrik inte kunde följa med pga sitt jobb här hemma , då han inte skulle få någe jobb efter sommarens slut om han följde med mig till Öland . Det tog så jävla hårt på mig just idag ! Ingenting har gått min väg som senaste dagarna och därför blev ja extra frustrerad över varför han gjort som han gjort ... jag var dum , och ledsen !
Men fredrik kom hit , trots att jag bett honom både det ena och det andra (utan mening), Han kom hit och tröstade mig som bara HAN kan , och då , just då förstog jag hur jävla jobbig min sommar kommer att bli utan honom. Jag kommer få jobba varje dag , helt ensam ! Jag kommer få bo på campingen, helt ensam ! i 6 VECKOR ! .

Jag försöker att tänka framåt just nu på hur underbart det förhoppningsvis kommer bli efter sommaren, då allt troligtvis är som vanligt igen . Då jag få chansen att visa hur mycket man kan sakna en enda människa !

Jag har inte ord inom mig att förklara hur mycket Fredrik betyder för mig , ingen kommer troligtvis att förstå mig ...
Men en sak är säkert , det är att jag aldrig någonsin vill förlora en underbar människa som honom !

Jag gråter , gråter och gråter ... men ingen förstår

Jag älskar dig Fredrik , grattis till 4 förlovade månader med mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0