oändlighet



`så länge man går i andras fotspår, kommer man aldrig fram först ... ´

Jag gillar tanken på förändring , känns som att hela mitt liv kommer att bli bra nu ...
Tanken slår mig att jag börjar må bra igen , dock håller den nog lika "länge" som alla andra lyckliga tankar..
Men man kan ju vara glad för stunden iallafall . och det är jag verkligen . för just precis NU , är jag så jävla glad !

..jag ska ÄNTLIGEN få träffa min fina lillebror , det var ett tag sedan nu , så jag längtar som ett svin.
Han är den enda jäveln på jorden som vet hur jag mår. för HAN mår precis likadant. DOCK har vi visat det på två motsatta sätt , du visade det på de lite sämre sättet och jag visade det på ett ´ också lite sämre ´ sätt ..

Det ska bli så underbart att få ligga och hålla om dig , och veta att du alltid kommer att finnas här för mig ..
Du är den enda som fortfarande får mig så jävla glad...och det är jag så jävla tacksam över Pontus.

Ingen kommer någonsin nå upp till din nivå i mitt hjärta , Pontus Höglund.

Min kärlek och vänskap till dig är obeskrivlig , min allra BÄSTA vän





..och tack Charlene Haglund för att du finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0