Vad ska man säga



Jaa , jag vet inte vad jag ska säga faktiskt !

Sitter i skolan just nu iallafall , ska snart åka ner på stan och SOLA , sola för ca 4 eller 5e gången i rad , nu jävlar ska jag bli brun satan .
Igår hade jag allafall supermysigt med jessica , vi lagade finmiddag som bara vi kan , lövbiff ,pommes och tsatziki , förstå vad gott det va ...Jessica är en stjärna hon ! =)

I morgon blir det söderhamn och rensa kroppen , fan vad skönt det ska bli på något sätt ,hoppas du kan hjälpa mig tillbaka till mitt rätta jag !  6 månaders väntetid , jag längtar efter de här !


Jag vet att det här är rätt , vi var inte gjorda för varandra ! att ständigt smyga med förlovningen och smyga med våran kärlek , det tog kål på mig och förstörde mig !  Lögn och svek , jag är så besviken på dig !



Hoppas på att denna sommar kan få mig att må bra , och det tror jag faktiskt , för nu har jag återfunnit min bästa vän någonsin och det är hanna ekelund , tack för allt du gör för mig ! <3


och snart är crossen åkbar igen , det blir bra det här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0