Kära blogg.


Kära dagbok.... nu är jag här igen , utan att veta exakt vad jag vill .

Men jag tänkte åtminstone försöka att skriva av mig litegranna..Tänkte börja med den jobbiga biten.
Mitt liv är rätt så uppochner nu , vet inte riktigt vad som händer , varken på kärleksfronten eller vänskapsfronten..Vänskapen känns mest som en illusion , finns den verkligen i mitt liv?
Varje dag känns som en dag då man förlorat någon, vet inte riktigt hur jag ska förklara , men det känns som att det försvinner någon ut ur mitt liv varje dag .
Förmodar att det kanske kan vara för att man förlorat en utav den finaste vän man har/haft, och sen lever vidare dag för dag utan den personen.
Då blir det liksom som om man förlorar personen dag på dag på dag på dag.
Jag vet att min blogg kanske inte är världens enklaste att förstå sig på , men jag försöker...

Pratade nyss med vensana på min äckliga dator , tänk vad mycket skit man får ut av en dator ...fast man får vell tänka som så att den är nog mera positiv än negativ...
Anyway, vi har inte pratat på ett bra tag nu , och anledningen har vell vart som så att JAG känner mig som någon man bara pratar med när man har problem ,
-Och jaaaa , jag vet att vänner är till för att lösa problem med , men inte BARA det 
jag vill kunna vara någon man vill vara med annars också , bara ses och göra saker som man ska kunna göra med en vän .
Nu menar jag ingenting illa mot vensana , för det här händer inte bara mellan henne och mig , utan det finns även fler utav mina vänner som gör så mot mig , eller rättare sagt allihopa om jag tänker efter .. Menar heller ingenting elakt mot Den/dom personer som gör så , det finns säkert ärliga skäl till det ...Men ...det känns bara lite konstigt .
Nu vet jag ju att venna inte är någon som "säger" att hon tycker om en och sånna saker , för bättre än så känner jag henne .
Finns inget skäl till att  vara arg eller någonting, det bara behöver komma ut ur mitt huvud ..
Jag saknar henne mer än någonsin , och hon är den ÄRLIGASTE
vän jag någonsin haft och förmodligen kommer ha någonsin ! Vill bara att du ska veta det vensana !


Positiva sidan av mitt liv kan ja bli kortvarig på ...
Jag tar dagarna som dom kommer nu , och det börjar kännas bättre med allt som vart ..


Obeskrivlig längtan som aldrig försvinner .
Hoppas mer än någonsin nu

Kommentarer
Postat av: jessica

mig förlorar du inte hur mycket du än försöker ( : <3

2008-10-13 @ 22:29:00
URL: http://jeessssy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kan du ta bort Fredrik från "Fredrik & motocross"..

2008-10-14 @ 09:35:00
URL: http://jemai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0