kära blogg .

gaaaah va trött ja är . har inte sovit bra inatt .. inte alls !
somnade typ halft klockan 1 .. sen så började svea betee sig jättekonstigt . hon hade ner vårat draperi i " sovrummet " sen så började hon gnälla o yla , sen hyperventilerade hon jättemycket och cet gick verkligen inte att få stopp på det =(
Hon hade nog feber och jätteont i magen , stackarn !
Nu ska jag snart åka och jobba 11-14 , sen så blir det hem igen ..

Förresten , ett minneskort till kameran knäppar sig så det funkade inte att knäppa korten på sakerna vi köpte , får ta det sen när jag får tillbaka kameran från maling .

Nej , nu ska jag dra på mig jobbarkläder !
Förresten ringde dom o frågade om jag ville jobba ikväll istället , men nu har jag ju endå gått upp o klätt på mig så nu känns de ingen idee att jobba ikväll istället liksom , sen så kanske man måste ta tag i bomhuslägenheten och prata ut med dom som äger skiten , dom har HELknäppa regler..

Som sagt .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0