kära blogg .

Nu är vi hemma från valbo , sov där inatt ..
har haft det jättemysigt med grillning och allt annat ..

Jag och thias vaknade typ klockan 10 i morse , sen bestämde vi oss för att cykla från hans föräldrar till köpis . Så vi lånade 2 cyklar och började trampa , riktigt jobbigt på ditvägen eftersom vi hade motvind !
Jag köpte ett linne & 2 par solglasögon , sen tog vi även en varsin glass på donken , skitsmarrigt !
Ska strax skicka in bilderna på Bilddagboken ;
Frrajs.bilddagboken.se
Kika där ifall ni vill .. tar nog en stund innan ja hinner lägga in alla bilderna här !

Nu väntar vi på en film , sen ska vi lägga oss på balkongen med täcken , o kolla på en skräckis på datorn !
Mysigt värre
Jag älskar verkligen min thias

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0