Kära blogg.


17 - 23.30



kände verkligen inte för att jobba idag , jag är jätte jätte jättetrött och mår dåligt , thias är jättedålig och ligger o sover hela tiden ! Får nästan ångest utav att lämna han och svea när jag vet att thias helst skulle behöva ligga nerbäddad och inte behöva tänka på att svea lär ut , ha mat , leka ....ha all uppmärksamhet !
Men men , det är ju trots allt bara tre dagar , och han får så lov att klara sig utan mig ett par dagar =)


Ikväll kommer jag hem sent som sagt , då blir det vell bara till att sova så man inte sover så länge i morgon.
nu åkte thias till hälsocentralen med prover så nu är jag och svea ensam , därför blir det en långpromenad !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0