Kära blogg.

ja , då har man käkat frulle och sett ett robinson avsnitt , det är fan rätt bra i år !
har också fått veta näst intill punkt och pricko att det är sarmonella som thias har drabbats utav , han får inte gå till skolan på ca 4veckor EFTER att han har blivit frisk , helt sjukt ! 

Idag ska jag som sagt jobba, riktigt nödvändigt ! innan dess ska jag vell bara ta det lugnt och kanske ta en lång prommis med svea , skulle behöva köpa ny hårfärg till både mig och thias , får se om vi kanske går till maxi eller nåt .
Imorn blir det jobb igen ,sen så är jag ledig fram tills onsdag , då jag jobbar kväll igen.
På söndag ska jag och Thias på middag hos pappa , dom ska fira min 18årsdag i efterskott , så vi ska äta tacos och umgås med pappa och min syster+sambo.
härligt härligt !

Jag måste verkligen skärpa mig nu och ta tag i kameran , har inte fotat på jättelänge och kameran bara ligger på hyllan och väntar ! FY mig!


Puss
Älskar dig thias


Jag kan inte fatta att vi var där ,
bilden till höger ser fan lådsas ut =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0