godermorgon.

Hade ställt klockan på 08.00 men den ringde inte , eller så stängde jag av den vilket är mest troligt ..
vaknade iallafall utav mig själv klockan 09.30 vilket jag aldrig gör annars men just idag kände vell kroppen på sig att den hade missat väckarklockan. Fast egentligen var de Venna som ringde då kom jag på , så det var nog hon som väckte mig om jag inte minns fel .
Anyway , jag har inte hunnit gjort mej klar för solning än och ska därför skynda mig in i duschen för att sedan promenera ner på staden i min ensamhet , kanske är det bättre att sola uppe på brunos här på söder?  Nog för att det är dyrare men det är närmare iallafall. Funderar nästan på att sola dubbelt så länge , dvs 60 minuter , men ja vet inte ja .. det kostar ju multum!

Som jag lovade idag så kommer de lite bilder idag som jag lovat , kameran ska få följa mig vart jag än går idag , fastän den är stor och klumpig , men jag har lovat.
Med tanke på kameran , så funderar jag starkt på att börja fota med Thias ärvda objektiv , dock måste man fota manuellt med dom , men det är ju bara bra med lite extra träning , då blir ju bara bilderna mer personliga också .


Idag börjar alla skolorna förresten (!) , det måste kännas drygt ?
Jag ångrar verkligen ingenting att jag hoppade av skolan , det finns så himla många här i samhället som inte har en utbildning och endå har fast jobb och ett lyckat liv , så ni som säger att ; " man måste ha utbildning för att få ett jobb "  ,  ni borde nog gå runt på staden och fråga hur många som har en utbildning.
Iallafall så är jag världens lyckligaste , jag har mina älskade 2 och världens bästa renoveringslägenhet. Båda vi har jobb och en bra ekonomi, vi klarar oss och får alltid pengar över efter räkningar och mat m.m
, nu vet ni det . hihi
-Fast det bästa av allt är att jag har världens finaste pojkvän
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0